HU RO EN

Arpad Nagy
535600 Odorheiu Secuiesc, str. Lacatusilor, nr. 5/10, jud. Harghita, Romania
Tel: (004)-0266 212115, Mobil: (004)-0744 615452
E-mail: rezervare@pensiuniharghitene.ro
Sait: http://www.pensiuniharghitene.ro

Conditii de rezervari:

Rezervarile pentru cazare se fac anticipat prin e-mail sau la telefon, locurile astfel rezervate sunt retinute pana in data fixata pe comun acord. In cazul rezervarilor concrete taxa achitata constituie 20% din pretul total al cazarii. Astfel dorim sa reducem numarul clientilor care se razgandesc in ultimul moment. Avansul poate fi trimis pe urmatorul cont bancar:

Titularul contului: Nagy Arpad I.I.

Banca: RAIFFEISEN BANK, Agentia Odorheiu Secuiesc
Adresa: 535600, str. Rakoczi, nr. 13
SWIFT: RZBRROBU
Cont RON: RO54 RZBR 0000 0600 0370 6955

Important:
In momentul trimiterii banilor la rubrica de mentiuni va rog sa mentionati CODUL de identificare pentru a putea identifica comanda si suma achitata!

Nu mai este necesar sa scrieti alte mentiuni (Precum: avans, rezervare, numele pensiunii, perioada rezervata, ect.)
Mi-as dori sa ma anuntati daca ati trimis avansul! Va rog sa pastrati adeverinta de primire care confirma faptul ca ati platit avansul! Va multumesc pentru intelegere!

Important:
Pentru emiterea facturii va rugam sa ne trimiteti cat mai repede urmatoarele date:

1.)
Persoana particulara: nume, adresa, CNP,

sau

Firma: nume firma, adresa, CUI, numar de inregistrare, banca

2.)
Adresa de corespondenta, unde va putem trimite factura!

Conditii de rezervare:
1. Nagy Arpad realizeaza reclame pe portalul sau de pe internet pentru cazarile partenere
2. Facem rezervari prin e-mail sau la telefon. Confirmarea rezervarilor se face dupa acordul proprietarului cazarii partenere prin e-mail sau la telefon. Rezervarea finala a cazarii se face prin achitarea a 20% din pretul total din partea Oaspetelui. Restul de 80% se achita pe loc.

Anularea rezervarilor:
In cazul in care se anuleaza rezervarea in 60 de zile de la data rezervarii, 75% din suma avansului va putea fi folosita la o eventuala rezervare ulterioara.

Intreruperea vacantei:
Zilele petrecute la cazari trebuie platite integral. Pentru zilele anulate se calculeaza jumatate din pretul de baza (calculat de obicei pe 4 sau 6 persoane) al cazarii (maximum 3 zile!).

Responsabilitatile lui Nagy Arpad I.I.:

Face cunoscut ofertele si serviciile pensiunilor partenere. Eventualele schimbari aparute la aceste cazari sunt aduse la cunostinta Oaspetilor. Asigura Oaspetilor cazarea rezervata prin anuntarea Caselor partenere.

Oaspetii au acces la informatii cu privire la serviciile cazarilor pe portalul www.pensiuniharghitene.ro. Pensiunile partenere asuma toate responsabilitatile pentru cele postate pe portal. In cazul in care apar schimbari cu privire la serviciile oferite sau cazarea respectiva devine incapabila de a primi oaspeti, Nagy Arpad ii anunta pe toti oaspetii. Oaspetii nu sunt obligati sa accepte eventualele schimbari aparute. Au posibilitatea de a alege alta cazare sau pot chiar anula sejurul. In cazul acesta rezervarile se anuleaza, iar oaspetii primesc inapoi avansul. In cazul in care, datorita serviciilor schimbate, oaspetii solicita despagubire, aceasta cauza se rezolva numai intre pensiunea partenera si cel afectat, fara a implica pe Nagy Arpad. Nu se cere despagubiri in cazul incare pensiunea partenera nu poate asigura serviciile oferite din motive externe (ex. incendii, catastrofe naturale etc.).

In cazul unor servicii defecte, casele partenere au obligatii de despagubire ceea ce se rezolva intre pensiunea partenera si Oaspeti. Oaspetii sunt asteptati cu cazare curata si intr-o stare buna de functionare.

Eventualele daune cauzate de Oaspeti sunt rezolvate pe loc cu proprietarul Casei partenere.
Cazarile pot fi ocupate in ziua sosirii incepand de ora 15, iar la plecare pot fi parasite cel tarziu pana la ora 10.
Proprietarul are dreptul de a fixa niste reguli, iar Oaspetii trebuie neaparat anuntati in legatura cu acestea.

Nagy Arpad I.I                                                                                                          Client:

 

Cuvinte cheie:   

conditii de rezervari, rezervare, confirmarea rezervarilor, rezervare finala a cazarii, anularea rezervarilor, intreruperea vacantei, serviciile pensiunilor partenere, oaspeti, pensiuni